Menu

ERP moduli

Rešenja po zahtevima klijenta

Najveća vrednost firme je stručnost: poznavanje posla i tržišta, znanje i procesi koji su usavršavani godinama. Međutim, kada je potrebno da softver to podrži nastaje ogroman problem jer programi su u suštini najčešće nefleksibilni. Aplikacije se prave da rade na određeni način, onako kako stručnjaci softverske kuće misle da je najbolje raditi posao. Gotova rešenja - čak i njihovo ime govori o tome da je tu priča prilično završena - su ili jeftina "univerzalna" rešenja koja implementiraju nekakvu neutralnu sredinu funkcionalnosti, ili skupi sistemi koji  forsiraju "best practice", dakle nešto što većina smatra da je najbolji način. Firma koja želi da softverski podrži svoje poslovanje je često svedena na tri opcije: da kupi jeftino "standardno" rešenje (koje najčešće pokriva samo knjigovodstvo ili se najviše koncentriše na njega), da kupi veliki ERP (koji je vrlo skup) ili da pravi sebi rešenje "od nule".

Pročitaj sve...

B2C i B2B Web portali

Business To Consumer (B2C) predstavlja web portal integrisan sa našim ERP rešenjem Cyclone Enterprise, i sadrži logiku za prodaju i kataloški prikaz artikala i usluga krajnjim korisnicima (kupcima) pa je samim tim sve prilagodjeno efektnom vizuelnom prikazu sa ugradjenim naprednim mehanizmima prodaje da bi se korisnici što duže zadržali na web portalu.

Business To Business (B2B) takodje predstavlja web portal integrisan sa ERP Cyclone Enterprise sistemom, i sadrži svu neophodnu poslovnu logiku za dinamički prikaz artikala i lagera i njihovo brzo naručivanje od strane kupaca ili distributera, online, 24/7. Web portal je pravljen sa ciljem da se registrovani kupac ili distributer što kraće zadrži i ostvari porudžbinu, a sa druge strane da ima dovoljnu detaljnost pruženih informacija u vezi robe/usluga koje se prodaju, sa cenovnom politikom prilagodjenoj svakom pojedinačnom klijentu.

Pročitaj sve...

Master Data Management za artikle

Modul za Master Data Management predstavlja alat koji se koristi za globalnu standardizaciju podataka o artiklima, čime se izbegava duplikacija i inkorporiraju se pravila za ispravan unos novih podataka u sistem. Ovakav sistem osnovnih referentnih (master) podataka, omogućava besprekornu distribuciju tih podataka u dalje module Informacionog Sistema čime su u osnovi obezbedjeni procesi prikupljanja, sumiranja i grupisanja, uporedjenja i kontrole kvaliteta podataka.

Pročitaj sve...

Bonitetna analiza

Bonitetni izveštaji, kreditni rejtinzi i posredovanje u naplati potraživanja. Podržan je kompletan proces obrade zahteva za izveštajem i slučajeva u naplati.

Pročitaj sve...

Upravljanje projektima, procesima i dokumentima

Integrisana evidencija projekata sa hijerarhijskom strukturom aktivnosti i mogućim vezivanjem verzionisanih dokumenata na svakom nivou hijerarhije. Modul je primenjiv svuda gde je potrebno pratiti kompleksne aktivnosti sa pratećom dokumentacijom, kao što je planiranje i izvođenje projekata iz bilo koje inžinjerske struke ali i za jednostavnije potrebe gde je potrebno grupisanje aktivnosti, podela zaduženja i vezivanje dokumentacije. Kada se poveže sa ostalim poslovnim modulima (osnovno poslovanje, document management) može da omogući praćenje projekata za kakvo bi inače trebalo upotrebiti više različitih alata, koji pritom ne bi bili integrisani kao što je ovde slučaj.

Pročitaj sve...

Usluge sa evidencijom naplativih stavki

Evidencija datih usluga radi njihove kasnije naplate, integrisana sa jedne strane sa proizvoljno kompleksnim cenovnicima i sa druge sa sistemom za evidenciju izvršenja zadataka i obradu klijentskih zahteva. Istovremeno moguća i evidencija "outsource" usluga koje se plaćaju dobavljaču.

Pročitaj sve...

Osnovno poslovanje

Modul osnovnog poslovanja u integraciji sa našim ERP sistemom Cyclone Enterprise predstavlja zaokružen Informacioni Sistem koji jednoj firmi rešava sve što je potrebno za uspešno vodjenje organizacije poslovanja. Trgovinske firme koje se bave uvozom, skladištenjem i daljom distribucijom i prodajom robe, mogu ovim rešenjem za veoma kratko vreme staviti pod kontrolu kompletne finansije, i srediti procese službe nabavke i prodaje, uz centralizaciju svih podataka i dokumenata unutar kompanije.

Pročitaj sve...